Despre:

Plictiseala... intra si incearca sa scapi.

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 9 aprilie 2010

me! colectia Liceu 11-12A

I

Eu m-am nascut un visator
In lume visator sa mor
Am fost iubit de la-nceput
Mai mult de-atat nici n-am vrut.
Eram copil mi-era usor
Inca mi-e dor, n-am incetat sa zbor
Sper, vreau cu ai mei sa fiu
Si sa nu fie timpuriu
Cu ei mi-e bine si special
E mult mai mult decat normal
Cu ei as vrea sa fiu mereu
Sa trec de tot ce e mai greu

Refren:
Plutim usor, usor spre cer
E bine, nici nu vreau sa sper
Fug, ma intorc inapoi
Aduc cu mine numai ploi
Visez , stau , privesc
Stiu, e exact cum doresc
E bun, e bine, e normal,
E scopul meu principal
Zambesc, nu vreau sa ma trezesc...
Vin, plec, ma-ntorc si privesc,
Totul mi se pare firesc
Ating, intind mana usor
Mi-ajunge pana la nor
Stau, vad si ma gandesc
Am tot ce-mi doresc...

II

A fost, este, va fi
Nici tu, nici eu nu poate sti
Bine , rau, soare, ploi,
Tot timpul doar cu voi.
Ieri, azi, maine, poimaine...mai tarziu
N-am incetat , doar asta stiu
Sa fiu doar cum am vrut sa fiu.
Nu am cersit macar odata,
O vorba, o masa, o haina versata
Vre-un ban sau altceva
Doar sfatul vostru va conta...
Un sfat din suflet venit
Un lucru cert si fericit...

Refren:
Plutim usor, usor spre cer
E bine, nici nu vreau sa sper
Fug, ma intorc inapoi
Aduc cu mine numai ploi
Visez , stau , privesc
Stiu, e exact cum doresc
E bun, e bine, e normal,
E scopul meu principal
Zambesc, nu vreau sa ma trezesc...
Vin, plec, ma-ntorc si privesc,
Totul mi se pare firesc
Ating, intind mana usor
Mi-ajunge pana la nor
Stau, vad si ma gandesc
Am tot ce-mi doresc...

III

Orice, vreodata, s-ar intampla
Tu, eu, noi, voi ne-om ajuta
E un lucru bine meritat...
Pe voi mereu v-am ascultat
E bine tot ce mi-ati zis
Cu voi trec de orice compromis
Si vreau, doresc in viitor
Sa fiu acelasi visator...


Refren:
Plutim usor, usor spre cer
E bine, nici nu vreau sa sper
Fug, ma intorc inapoi
Aduc cu mine numai ploi
Visez , stau , privesc
Stiu, e exact cum doresc
E bun, e bine, e normal,
E scopul meu principal
Zambesc, nu vreau sa ma trezesc...
Vin, plec, ma-ntorc si privesc,
Totul mi se pare firesc
Ating, intind mana usor
Mi-ajunge pana la nor
Stau, vad si ma gandesc
Am tot ce-mi doresc...(M.J)

E noapte,
Etarziu afara,
Doar soapte,
O soapta amara
Stau singur,
In negrul dulce
Cu galben pur
Caci luna luce.
Fug iar
E ca un vis
Si chiar
In dulcele abis
Se-aude vantul
Trece prin mine
Iar cantul
E haina pt mine
Eu am murit,
Am inviat apoi,
Eu am iubit
Mi-e dor de voi.
Pamantul rece
Ma atrage
Iar timpul trece
Sufletul tace
Am plecat
Din negrul stralucit
Am mers incet
Nu m-am grabit
Si-n drumul meu,
Am asteptat,
Am asteptat...
Si-mi este greu
Nu te-am gasit
Acum mi-e greu
Ca tu nu ai venit
Si m-am gandit mereu
Ca vreau sa zbor
Dar eu nu pot
Nu e usor
Sa fii un "TOT".(M.J)

Eu nu sunt sfant

Vai, ce-am facut
Nu pot sa trec,
Dar sunt tacut
Ma-nvart in cerc
Si ma gandesc
De ce gresesc?
De ce sunt om?
Vreau sa fiu sfant
Sau sa fiu pom
Nu un biet frant
E ruga mea
Trimisa-n cer
Oare voi avea,
Tot ce eu sper?
Incerc sa fiu mai bun
Incerc, nu pot
Ma-nnec in fum
Pe voi va doare-n cot
Si de asta va urasc
Si-mi trece-n gand
Sa va pocnesc
Ca nu pot sa fiu sfant...(M.J)

De ce?

De ce e greu?
Nu-i cum vreau eu...
De ce urasc?
Nu pot doar sa iubesc?
De ce gresesc?
Tu zici ca e firesc.
De ce eu plang?
Inima-mi frang...
De ce nu-i bine?
Raul parca-i in mine...
De ce-i razboi?
Pentru ca nu se-nteleg doi...?
De ce nu vezi?
Sau nu vrei sa crezi?
Ca totusi tin la tine...
Si...de ce te visez?
Visul nu eu il creez...
De ce sunt neputincios?
De ce nu am nici un folos?
De ce nu-i doar fericire?
E totul doar o amintire...
Nu-i cum am vrut?
Tot timpul m-a durut...
De ce...?...De ce...?
De ce dormim
Cu ochii inchisi?
De ce privim
Cu ochii deschisi?
As vrea sa schimb ceva
Dar oare voi putea?
Nu cred , sunt mic
Degeaba vreau sa ma ridic.
De ce?...De ce?...
De ce cand tie rau
Nu e nimeni in jurul tau?
De ce dar la bine,
vin toti p langa tine?
Si de ce te faci ca nu vezi
Ca iubesc, nu ma crezi?
De ce astea sunt doar vise?
Sunt doar vise interzise...
De ce.... De ce...?(M.J)



Poveste care tine cu tine

E o lume fara sperante, fara viitor
E normal sa fii un visator,
Dar o sa va spun o poveste
Despre un copil care a trecut peste...
Si fara pic de ajutor
A depasit pragul de visator.
Era copil avea 14 ani
Era singur, parintii nu aveau bani
El zi de zi s-a dus la scoala
Chiar daca trecea prin boala
Nu era un copil stralucit
S-a chinuit si a muncit.
Apoi a ajuns la liceu
Nu-l credeam in stare eu.
Zi de zi era mai greu
A trecut peste mereu
Dar a inceput sa si chiuleasca
Si sa-nceapa sa muceasca
Dar tot a invatat
Parintii si-a ajutat.
Printr-a 11-a a inceput sa umble cu golani
Dar, doar sa faca si mai multi bani
Dupa a inceput sa fie respectat,
Pentru ca niciodata n-a clacat.
Acum e a 12-a, bacul aproape inceput
Masa nu mai e acasa, a fugit de mult..
Tacsu s-a imbolnavit,e greu
Nu mai e cum era mereu.
Prima zi de bac, primeste telefon
Afla ca tacsu are cancer de colon,
Ca e in stare terminala,
Parea doar o boala banala.
Vestea pe loc la zguduit
Indata la spital a fugit
Ajuns acolo il vede pe tacsu in pat
Langa el medicii toti in halat.
Atunci a vorbit ultima data cu el
A murit, nu a vrut sa fie altfel...
Cuprins de spaima a tipat:
"Doamne cu ce-ti sunt vinovat?"
A mai trecut un pic,
Nu mai intelegea nimic...
S-a dus a terminat bacul de dat,
Afla mai apoi ca la picat
Si tot se simtea vinovat
Plangea ca tacsu a plecat.
Acum are 19, e putin dezorientat
Prima fata din viata a aparut
Dupa o luna isi da seama ca o iubeste mult,
Pentru ca l-a ajutat atunci cand trebuia
Si i-a aratat ce-nseamna iubirea.
Vine bacul din nou, sesiunea d vara
Ea il ajuta, situatia parea clara
Se duce cuprins de speranta
Acum mai are inca o sansa,
A trecut cu brio, medie mare
A depasit acele momente amare
A inceput din nou sa munceasca
Nu a incetat cu golanii sa se-ntalneasca
A facut bani pentru un apartament
El a strans banii, pana la ultimul cent
Fata si ea l-a ajutat
A avut grija de el , nu l-a uitat
Acum isi duce viata mai bine
A fost visator exact ca tine,
Deci copile, nu inceta sa visezi
E simplu doar daca ai sa crezi
Hmmm, Sper ca povestea mea v-a placut
E o lectie de viata, nu e mai mult
Sper sa va fie de bine
Povestea care tine cu tine. (M.J)




Te trezesti dimineata
E o alta zi din viata
Te gandesti astazi ce mai faci
Ai deja in tine 10 mii de draci
Ieri te-a dat seful afara
A spus ca tu esti o povara
Acum nu mai ai unde lucra
Cu ce-ti intretii familia?
Nevasta-ta e insarcinata
Vei avea un copil deodata
Te gandesti cu ce il cresti
O sa stai p strada sa cersesti?
Citesti ziarul, cauti un loc de munca
Da' pe asa ceva nimeni nu se arunca
Si-asa o saptamana s-a dus
Si pe masa nimic n-ai pus
Apoi te duci lucrezi ca sofer,
E mai bine decat sa fi somer
Salariul e bunicel
Ai ceva bani in portofel
Dar e a 9-a luna nevasta-ta
Va avea o fata, si va fi a ta
A venit ziuca cand a nascut
Cuprins de emotiile ce le-ai avut
Te-ai dus si toata ziua ai baut.
Esti bucuros, te simti implinit
Dar greul abia acum a venit
Ai un copil de crescut
E primul ce l-ai avut
Banii se duc prea rapid
Ca ploaia pe pamant arid
Ti-ai mai luat inca o slujba
Banii speri ca sa-ti ajunga.
Fiecare zi pare un chin
Dar greutatile trec si vin
E un moment delicat
E bine ca n-ai calcat.
Iata ca timpul a trecut
Fata ta a mai crescut
Te simti tare obosit
Te simti ca de tren lovit
Insa de acum e mai usor,
Usor de privit in viitor.
Au mai trecut 10 ani
Nu te mai gandesti la bani
Te simti insa implinit
Ca fiica-ta a absolvit
Acum lucrezi mai lejer
Ai trecut de acel "sper"
Ai ajuns la "vreau" acum
Ai invins perdeaua de fum
Voi daca ati auzit
Versurile nu le-am gandit
Le-am spus despre ce-i ca tine
Sa intelegi ca viata e si rau si bine
Si-ti zic sa fii pregatit
Daca greul inca nu a venit....(M.J)


Eu nu sunt sfant

Vai, ce-am facut
Nu pot sa trec,
Dar sunt tacut
Ma-nvart in cerc
Si ma gandesc
De ce gresesc?
De ce sunt om?
Vreau sa fiu sfant
Sau sa fiu pom
Nu un biet frant
E ruga mea
Trimisa-n cer
Oare voi avea,
Tot ce eu sper?
Incerc sa fiu mai bun
Incerc, nu pot
Ma-nnec in fum
Pe voi va doare-n cot
Si de asta va urasc
Si-mi trece-n gand
Sa va pocnesc
Ca nu pot sa fiu sfant...(M.J)

Iti mai aduci aminte acea noapte
Cand la ureche ti-am zis primele soapte,
Era o seara speciala
Nu credeam ca e reala
De-atunci doar la tine m-am gandit
Pana acum delok nu te-am mintit
Cand ti-am spus ca te iubesc
Ca pentru tine eu traiesc,
Cand ti-am zis ca imi esti draga
Iubirea a nu-nceteaza sa m-atraga
Cand am inceput sa visez
Fara tine m-antristez
Iar,intr-o zi nu tea-m vazut
Atat de rau mi-a parut
Eu eram plecat de-acasa
Nu era vremea frumoasa
Ai iesit singura afara
Dupa ce-ai iesit din scara
Ai facut un pas pe strada
Soferul na apucat sa te vada.
Nu voiam sa cred ceva
Cand am auzit de ea
M-am grabit pentru a veni
Speram ca nu tu vei fi
Iar pe patul din salon
Un lucru cu ghinion,
Erai tu, am inceput sa tip
Langa tine aceltip
Nu puteam sa ma abtin
Totul parea doar un chin
A trecut o saptamana,
Eu te-am sarutat pe mana
Ochii tai iar s-au deschis
Ai iesit din acel vis.
Langa tine stau si sper
Am ajuns pana la cer
Ai inceput sa te faci bine
Am stat mereu langa tine
Iar, din acel moment,
Aproape permanent
Am inceput sa gandesc
Cum e cand eu te iubesc
Si-am promis lui Dumnezeu
Ca tu esti ingerul meu...(M.J)

Ai 17 te crezi in stare
Frica din tine dispare
Incet incepi sa t combini
Incerci deloc sa nu te-ncliniIar dupa ce ti-a iesit ceva
E prea putin, vei realiza
Visezi s-ajungi exact ca-n filme
Unde totul conduce la crime
Dar te grabesti sa cresti
Nu stii , ce mai tarziu o sa primesti
Deja ai 18 , acuma stii
Raspunzi de orice porcarii
Dar l-anceput e cum tu vrei
Ai ajuns langa cei grei
Nu ma e ca l-anceput
Cand nimeni nu te-a cunoscut
E bine exact cum ai perat
Ar trebui sa te opresti defapt
continui, ajungi la 20
te-ai grabit prin viata sa treci
Apare si primul copil acum
Fara sa stii ii transformi viata in scrum,
Ai devenit infractor cautat
A venit momentul, te-au arestat
Esti prins nu ai ce sa mai faci
In tine stau acum mii de draci
Te judeca,iti spun ce ai facut
30 de ani la parnaie de petrecut,
Trec greu, incepi sa te gandesti
Devii constient, te rogi la cele ceresti
Pentru al tau fiu, ce nu l-ai vazut
10 ani din viata i-au trecut,
N-ai apucat macar sa-i vorbesti
Sa-i spui ce nu trebuie sa gresesti
Caci viata e un lucreu pretios
Nu tre sa fii nepunticios.
5 ani, nici o vizita macar
Acum vezi ca totul e in zadar
Inca 15 ani de petrecut
Nici unul din fratii tai nu te-am vazut
A realizat ca el a fost uitat
Ca viata lui a fost un rahat
Iar intr-o zi fara de soare
S-a gandit sa se omoare
E doar o simpla poveste
Ar trebui sa trecem peste
Sa incercam doar ce e bun
Sa trecem prin grosul fum...(M.J)

Stau singur m-am saturat
Pe tine te-am asteptat
N-ai apucat ca sa mai vii
Ai incetat ca sa mai fii
Ceea ce esti defapt
Si chiar de as fi sperat
Nu cred ca te-ai fi schimbat.

Acum astept o raza de lumina
Dar intarzie sa vina
Ma simt neputincios
Caci tot ce e frumos
Trece peste mine,
Ajunge poate la tine.

Si cum nu imi e bine
cum nimic nu mai vine
Am vrut ca sa dispar
Acum e totulin zadar
Am plecat undeva aparte
Departe, un loc fara de fapte.

Sper acum sa-ti fie mai bine
N-am incetat sa tin la tine
Acum eu te privesc din cer
Sper ca sa fie efemer...(M.J)

Deschide ochii
Ti se pare real?
Chiar daca sunt rosii
Tot e real.....
Oricat ai bea
Sau ai fuma
Viata e rea
Si u o vei urma,
Sau nu, depinde de tine
Depinde, daca vrei sa o duci bine.
Esti constient
Si dependent
De fum si bautura
Da!!!Viata e dura.
Cand bei, incerci sa uiti
Cand tragi, incerci sa plutesti
Cand furi, vrei s-o repeti
Cand fugi, ajungi sa cersesti.
Dar astea nu-s bune
Stii, toata lumea o spune
incerci sa scapi de viciu
incerci sa-ti cauti serviciu
Stiu ca e greu
Asa a fost mereu
Ca e o lume oarba
Pe tine o sa t soarba.
Nu te poti integra
Ramai stingher in lumea ta
Si mai tragi o tigara
Si mai dai un gat
Crezi ca uiti de povara
E tot mai urat.
Ca dac-ai fi din nou copil
Viata sa nu aiba fitil....
Ai trai din nou frumos
Ai evita ce-i periculos
Dar nu poti da inapoi
totul e mai greoi
Si te gandesti:
De ce traiesti?
Ca nimeni nu intelege...
Si intr-o zi cu soare
Cand pentru altii e sarbatoare
Fara sa ai deloc bani
printre ai tai golani
Ai hotarat ca sa pleci
De rau ca sa si treci
Le spui:Ramas Bun!!
mi-a placut pana acum
Sa fiu cu voi la bine
Sa fiu cu voi la greu
e totul spus din mine
Cu voi am fost tot timpul EU
Apoi s-a dus
Soarele a apus
S-a impuscat
De durere a plecat...
Putini l-au plans
La capul lui s-au strans
Si-l plang c-a plecat
Vor sa nu fie adevarat
Acum nu are rost
Tu nu vei reveni
Esti doar un FOST
De tine se v-a povesti...(M.J)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu